banner_di_pagina

nutizie

Beoka hà debuttatu à u 2023 MEDICA tedescu per mustrà novi equipaghji di riabilitazione

U 13 di nuvembre, a Mostra Internaziunale di Dispositivi è Attrezzature Mediche di Düsseldorf (MEDICA) in Germania hà apertu magnificamente à u Centru di Cunvenzioni è Esposizioni di Düsseldorf. A MEDICA tedesca hè una mostra medica cumpleta di fama mundiale è hè cunnisciuta cum'è a più grande mostra di ospedali è apparecchiature mediche di u mondu. A mostra furnisce una piattaforma cumpleta è aperta per e cumpagnie mundiali di dispositivi medichi, è a so scala è influenza sò trà e mostre cummerciale mediche di u mondu.

Beoka s'hè riunita cù più di 5.900 cumpagnie eccezziunali di 68 paesi è regioni di u mondu per mustrà tecnulugie d'avanguardia è prudutti innovativi in ​​u campu di a riabilitazione, chì anu attiratu una larga attenzione in l'industria è fora.

1
2

(Ritratti da a mostra ufficiale)

À a mostra, Beoka hà presentatu una gamma cumpleta di pistole di massaggio, ossigenatori di salute à coppa, stivali di compressione è altri prudutti, chì anu attiratu l'attenzione di parechji espositori. Cù a so innovazione cuntinua in R&S è i so prudutti è servizii di riabilitazione di alta qualità, Beoka hè sempre più ricunnisciuta da u mercatu internaziunale nantu à a scena mundiale, dimustrendu una volta di più a forza scientifica è tecnologica è e capacità d'innuvazione di "Made in China" à u publicu mundiale.

3
4
5

Cù sta prisenza à MEDICA in Germania, Beoka rinfurzerà ulteriormente a cuuperazione è i scambii cù i so omologhi internaziunali per prumove inseme u sviluppu di l'industria mundiale di a tecnulugia sanitaria. In u futuru, Beoka cuntinuerà à rispettà a missione corporativa di "Tech for Recovery•Care for Life", coglierà opportunità mundiali, espanderà i mercati internaziunali, s'impegnerà à prumove u prugressu di l'industria medica è sanitaria cinese, è travaglià inseme per furnisce à l'utilizatori mundiali una qualità sempre megliu. Attrezzature è servizii di riabilitazione cunvenienti.


Data di publicazione: 07 dicembre 2023